Проект Закону України “Про внесення змін до статті 15 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” (щодо прийому дітей, яким не зроблено профілактичних щеплень, до дитячих закладів)
Номер,дата реєстрації: 2506 від 16.05.2008
Сесія реєстрації: 2 сесія VI скликання
Суб'єкт законодавчої ініціативи: Народний депутат України
Останній етап: Вручено для ознайомлення (22.05.2008)
Ініціатор законопроекту: Ткач Р.В. VI скликання
Профільні комітети: Комітет з питань охорони здоров'я
Пропонується внести наступні зміни:
Закон України “Про захист населення від інфекційних хвороб”
Стаття 15. Запобігання інфекційним захворюванням у дитячих закладах
Прийом дітей до виховних, навчальних, оздоровчих та інших дитячих закладів проводиться за наявності відповідної довідки закладу охорони здоров'я, в якому дитина перебуває під медичним наглядом. Довідка видається на підставі даних медичного огляду дитини, якщо відсутні медичні протипоказання для її перебування у цьому закладі, а також якщо їй проведено профілактичні щеплення згідно з календарем щеплень і вона не перебувала в контакті з хворими на інфекційні хвороби або бактеріоносіями.
Дітям, які не отримали профілактичних щеплень згідно з календарем щеплень, відвідування дитячих закладів не дозволяється. У разі якщо профілактичні щеплення дітям проведено з порушенням установлених строків у зв'язку з медичними протипоказаннями, при благополучній епідемічній ситуації за рішенням консиліуму відповідних лікарів вони можуть бути прийняті до відповідного дитячого закладу та відвідувати його.
Порядок проведення медичних оглядів дітей і форма довідки для прийому їх до дитячих закладів установлюються спеціально уповноваженим центральним органом виконавчої влади з питань охорони здоров'я.
Працівники дитячих закладів підлягають обов'язковим профілактичним медичним оглядам з метою виявлення хворих на інфекційні хвороби та бактеріоносіїв у порядку, встановленому законодавством.
Працівники дитячих закладів зобов'язані:
вести постійне спостереження за станом здоров'я дітей, а в разі виявлення хворого на інфекційну хворобу – вжити заходів для його ізоляції від здорових дітей та негайно повідомити про цей випадок відповідний заклад охорони здоров'я;
систематично проводити гігієнічне навчання та виховання дітей.
Джерело: Сайт Верховної Ради України
Комментарии
про пробу Манту
Про Манту читайте:
Подборку "Прививки и украинское законодательство"
Подборка по Манту
Что делать, участковый терапевт отказывает в оформлении в школу?
Почитайте эти материалы:
Прививки и Украинское Законодательство
особенно обратите внимание на статью:
Как устроить ребёнка в детский сад или школу без прививок?
Также много информации есть на форуме 1796kotok.com
К сожалению не все так просто.И это был только проэкт
внесеного народними
депутатами України
Р. Ткачем
ВИСНОВОК
на проект Закону України “Про внесення змін до статті 15 Закону України ”Про захист населення від інфекційних хвороб”
(реєстраційний № 2506)
Законопроектом пропонується виключити з частини першої статті 15 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» положення, відповідно до якого діти, яким незроблені профілактичні щеплення згідно з календарем щеплень, не мають права відвідувати заклади освіти.
Головне науково-експертного управління, в цілому погоджується з наведеними у пояснювальній записці аргументами суб’єкта законодавчої ініціативи щодо доцільності прийняття цього законопроекту. Зокрема, автор законопроекту справедливо звертає увагу на те, що зазначене вище положення частини першої статті 15 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» не узгоджується зі статтею 12 цього ж Закону, якою передбачається добровільний порядок здійснення профілактичних щеплень. Так, у частині шостій цієї статті зазначено, що повнолітнім дієздатним громадянам профілактичні щеплення проводяться за їх згодою після надання об'єктивної інформації про щеплення, наслідки відмови від них та можливі поствакцинальні ускладнення, а особам, які не досягли п'ятнадцятирічного віку чи визнані у встановленому законом порядку недієздатними, за згодою їх об'єктивно інформованих батьків або інших законних представників. Особам віком від п'ятнадцяти до вісімнадцяти років чи визнаним судом обмежено дієздатними профілактичні щеплення проводяться за їх згодою після надання об'єктивної інформації та за згодою об'єктивно інформованих батьків або інших законних представників цих осіб. Якщо особа та (або) її законні представники відмовляються від обов'язкових профілактичних щеплень, лікар має право взяти у них відповідне письмове підтвердження, а в разі відмови дати таке підтвердження - засвідчити це актом у присутності свідків.
Разом з тим, управління не підтримує пропозицію встановити правило, згідно з яким прийом дітей до відповідних дитячих закладів (можливість відвідувати їх) повинен проводитися незалежно від отримання дітьми всіх профілактичних щеплень, як це передбачено законопроектом. Адже в деяких випадках відсутність відповідних профілактичних щеплень може створювати загрозу для здоров’я інших дітей. У зв’язку з цим управління вважає за можливе диференціювати профілактичні щеплення на ті, які створюють загрозу для здоров’я інших дітей, у результаті чого дитина, яка не отримала такого щеплення, не може бути прийнята до дитячого закладу і відвідувати його, і щеплення, відсутність яких не створює загрози для здоров’я інших дітей, і відсутність яких не може бути підставою для встановлення заборони на відвідування виховних, навчальних, оздоровчих та інших закладів.
До того ж, слід врахувати, що не кожній людині можна робити усі щеплення, оскільки внаслідок особливостей стану здоров’я, зокрема алергічних реакцій, певні щеплення можуть бути небезпечними для її здоров’я або життя. Проте вирішення цих питань швидше відноситься до сфери медичної науки, ніж до юриспруденції.
Узагальнюючий висновок: за результатами розгляду у першому читанні законопроект потребує доопрацювання.
Керівник управління В.І. Борденюк
Вик.: К.Вербицький
Интересно, а они сами-то знают
Интересно, а они сами-то знают, в каких таких випадках наши не привитые дети створюють загрозу для здоров’я інших дітей? Ну если они такие "умные" пусть перечислят нам эти самые случаи, чтобы и мы просветились. Прям загадка какая-то, мы не боимся инфекций от привитого сообщества, а привитые боятся инфекций, от которых они уже привились.
Где же тут логика!? Такое заявление является подтверждением бесполезности вакцинации!!!
прививать они собираются не своих детей, а наших!
формулировка
Тут у них даже в этом выводе смешная опечатка: «управління вважає за можливе диференціювати профілактичні щеплення на ті, які створюють загрозу для здоров’я інших дітей, у результаті чого дитина, яка не отримала такого щеплення, не може бути прийнята до дитячого закладу» (должно быть, очевидно, «відсутність яких...»). Боюсь, доолго будут проект рассматривать :(
И, сильно боюсь, что неувязку ст.12 и 15 про добровольность/обязательность прививок они, уже обратив внимание на неё, могут ликвидировать.
Да не опечатка
"Прививки не
"Прививки не только вредны но и безполезны, "Головне науково-експертне управління" это подтвердило!" Прям таки новый слоган для рекламной компании МОЗ. Что ж вы остановились то, надо было этому же головному науково экспертному писать дальше что они подтверждают безполезнасть приивок этим своим письмом. Надо продолжать!
фашисты
Падлы!
внесеного народними
депутатами України
Р. Ткачем
ВИСНОВОК
на проект Закону України “Про внесення змін до статті 15 Закону України ”Про захист населення від інфекційних хвороб”
(реєстраційний № 2506)
Законопроектом пропонується виключити з частини першої статті 15 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» положення, відповідно до якого діти, яким незроблені профілактичні щеплення згідно з календарем щеплень, не мають права відвідувати заклади освіти.
Головне науково-експертного управління, в цілому погоджується з наведеними у пояснювальній записці аргументами суб’єкта законодавчої ініціативи щодо доцільності прийняття цього законопроекту. Зокрема, автор законопроекту справедливо звертає увагу на те, що зазначене вище положення частини першої статті 15 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» не узгоджується зі статтею 12 цього ж Закону, якою передбачається добровільний порядок здійснення профілактичних щеплень. Так, у частині шостій цієї статті зазначено, що повнолітнім дієздатним громадянам профілактичні щеплення проводяться за їх згодою після надання об'єктивної інформації про щеплення, наслідки відмови від них та можливі поствакцинальні ускладнення, а особам, які не досягли п'ятнадцятирічного віку чи визнані у встановленому законом порядку недієздатними, за згодою їх об'єктивно інформованих батьків або інших законних представників. Особам віком від п'ятнадцяти до вісімнадцяти років чи визнаним судом обмежено дієздатними профілактичні щеплення проводяться за їх згодою після надання об'єктивної інформації та за згодою об'єктивно інформованих батьків або інших законних представників цих осіб. Якщо особа та (або) її законні представники відмовляються від обов'язкових профілактичних щеплень, лікар має право взяти у них відповідне письмове підтвердження, а в разі відмови дати таке підтвердження - засвідчити це актом у присутності свідків.
Разом з тим, управління не підтримує пропозицію встановити правило, згідно з яким прийом дітей до відповідних дитячих закладів (можливість відвідувати їх) повинен проводитися незалежно від отримання дітьми всіх профілактичних щеплень, як це передбачено законопроектом. Адже в деяких випадках відсутність відповідних профілактичних щеплень може створювати загрозу для здоров’я інших дітей. У зв’язку з цим управління вважає за можливе диференціювати профілактичні щеплення на ті, які створюють загрозу для здоров’я інших дітей, у результаті чого дитина, яка не отримала такого щеплення, не може бути прийнята до дитячого закладу і відвідувати його, і щеплення, відсутність яких не створює загрози для здоров’я інших дітей, і відсутність яких не може бути підставою для встановлення заборони на відвідування виховних, навчальних, оздоровчих та інших закладів.
До того ж, слід врахувати, що не кожній людині можна робити усі щеплення, оскільки внаслідок особливостей стану здоров’я, зокрема алергічних реакцій, певні щеплення можуть бути небезпечними для її здоров’я або життя. Проте вирішення цих питань швидше відноситься до сфери медичної науки, ніж до юриспруденції.
Узагальнюючий висновок: за результатами розгляду у першому читанні законопроект потребує доопрацювання.
Керівник управління В.І. Борденюк
Вик.: К.Вербицький
Чи є на
Чи є на данийчас Закон про захист прав батьків і дітей, які відмовилися від вакцинації?
Тетяна, такого
Тетяна, такого Закону нема! Тому, що МОЗ вважає, що ніякі права батьків і дітей, які відмовились від вакцинації не порушуються. Відповідно і захищати нема чого...
Насправді всі права "гарантує" конституція, а МОЗ не дозволяючи брати нещеплених дітей в дитячі заклади, якраз порушує конституцію.
Такой закон не
Такой закон не будуть принимать еще очень долго! Наверно, пока нас не станет 20 млн. в стране.Может тогда кому то все таки дойдет!!
Эти люди(которые принимаютзаконы) не хуже нас знают о всех этих прививках, только им выгодно не принимать ....
Жаль..
А какая
А какая дальнейшая судьба этого заканопроэкта? Так все и заглохло?
Добрый день!Я так и не
Добрый день!Я так и не поняла, закон вступил в силу или нет? Я могу отправить ребенка в детский зад без прививок?