http://mtmvua.com/zvernennia-privivki-vakcinaciyaЗвернення громадян України
Ми, батьки неповнолітніх дітей, та просто небайдужі громадяни, усвідомлюючи свою роль у розбудові правової, демократичної держави, виражаємо глибоке занепокоєння діями та бездіяльністю МОЗ України та особисто міністра Князевича у сфері імунопрофілактики.
Про вже існуюче порушення Конституції
На сьогоднішній день вже існує закон України "Про захист населення від інфекційних хвороб", який перешкоджає реалізації законних прав громадян, а саме: права на освіту, та права відмовитись від ризикованих методів діагностики та лікування.
Рішенням Конституційного Суду N 5-рп/2004 від 4 березня 2004 року було роз’яснено 53 статтю Конституції: «Доступність освіти як конституційна гарантія реалізації права на освіту … означає, що нікому не може бути відмовлено у праві на освіту, і держава має створити можливості для реалізації цього права.»
Стаття ж 15 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» каже: "Дітям, які не отримали профілактичних щеплень згідно з календарем щеплень, відвідування дитячих закладів не дозволяється", що суперечить ст. 53 Конституції України.
Статті 42 та 43 Закону України про "Основи законодавства України про охорону здоров'я" свідчать, що “ризиковані методи профілактики застосовуються за згодою інформованого про їх можливі шкідливі наслідки пацієнта, а щодо пацієнтів, які не досягли віку 15 років, медичне втручання здійснюється за згодою їх законних представників”.
Щеплення належать до ризикованих методів діагностики та лікування, оскільки сам МОЗ офіційно визнає та публікує у додатку до наказу №48 перелік таких можливих пост-вакцинальних ускладнень, як менінгіти, параліч, артрити, гостра серцево-судинна недостатність, анафілактичний шок та інші, а також не виключає смерті.
Про нові законодавчі ініціативи в сфері охорони здоров'я
Не може не викликати стурбованості те, що останнім часом МОЗ пропонує на розгляд ВР все нові законопроекти, в яких обмежуються або значно зменшуються права громадян, що закріплені в нині діючому Законі України "Основи законодавства України про охорону здоров'я", намагаючись внести зміни в нього або взагалі замінити іншим Законом.
У новому проекті закону МОЗ «Про внесення змін до Основ законодавства України про охорону здоров'я» від 25.05.2009, фактично пропонується легалізувати право МОЗу здійснювати медичне втручання без згоди громадянина, не несучи при цьому ніякої відповідальності за наслідки такого втручання. У вищезгаданому проекті знаходимо:
«У разі загрози виникнення або поширення епідемій чи особливо небезпечних інфекційних хвороб, Кабінетом Міністрів України за поданням головного державного санітарного лікаря України може вводитися карантин у встановленому законодавством порядку. На цей період можуть вводитися тимчасові обмеження прав фізичних і юридичних осіб та покладатися на них... додаткові обов'язки...» (Ст 37 п.3.) в той же час, у нині діючому Законі про обмеження прав фізичних та юридичних осіб і покладання на них додаткових обов'язків не йдеться.
Як і в нині діючому Законі «...допускається застосування примусових заходів медичного характеру до осіб, які вчинили суспільно небезпечні діяння, обмеження прав інших громадян у вигляді обов'язкового медичного огляду або обов'язкової медичної ізоляції, а також обмеження прав у зв'язку з проведенням карантинних заходів.» (Ст.8 п.3.), а також додається: «Медична шкода вважається медичною, якщо була нанесена під час проведення консультації, медичного огляду, лікування тощо.» (Ст.91 п.1), чим фактично післявакцинальні ускладнення (ПВУ) виключаються з поняття "Медична шкода", адже щеплення відносять до "профілактики" захворювань.
У законопроекті МОЗ і надалі наполягає на тому що: «Особи, винні у порушенні законодавства про охорону здоров'я, несуть цивільну, адміністративну або кримінальну відповідальність відповідно до закону.»
А нині діюча стаття 42, за якою «медичне втручання допускається лише в тому разі, коли воно не може завдати шкоди здоров'ю пацієнта» відсутня.
В проекті ж Закону "Основні засади діяльності у сфері охорони здоров’я", який вже поданий до розгляду у ВРУ, також виключено положення про те, що «медичне втручання допускається лише в тому разі, коли воно не може завдати шкоди здоров'ю пацієнта» нині діючої статті 42 Закону "Основи законодавства України про охорону здоров'я".
Відсутня можливість оскаржити в судовому порядку рішення про обмеження прав громадян, яка є в діючому законі.
А також, як і у вищезгаданому законопроекті, можливі післявакцинальні ускладнення (ПВУ) виключаються з поняття "Медична шкода", що не дає змоги громадянам в судовому порядку вимагати відповідну компенсацію.
Висловлюємо рішучий протест проти вищезгаданих законодавчих ініціатив та вимагаємо дотримання прав і свобод людини і громадянина, гарантованих Конституцією України.
Про зловживання владою і корупцію в МОЗ України
Вважаємо, що згадка про можливі негативні наслідки вакцинації, виключно у додатку до наказу МОЗ №48, який можна знайти лише у мережі інтернет, фактично дозволяє МОЗ приховувати інформацію від населення України, адже далеко не всі громадяни мають доступ до мережі.
Станом на серпень 2009 року, в прокуратурі України знаходяться 3 справи, в яких розслідується можливий взаємозв’язок між вакцинаціями та смертями українських дітей. Це справи пов’язані зі смертю Антона Тищенко, немовлят з Запорізької та Донецької областей.
Комісія, створена МОЗ України, кожного разу категорично заперечує наявність будь-якого причинно-наслідкового зв’язку летальних випадків зі щепленнями. І це не дивно - адже перевіряють вони самих себе.
Нам також відомо з власного досвіду, досвіду друзів або знайомих, що більшість пост-вакцинальних реакцій та ускладнень записуються лікарями як окреме, нічим не пов’язане з нещодавно зробленим щепленням захворювання.
Неприродна концентрація абсолютно усіх повноважень в сфері імунопрофілактики в руках одного відомства створює сприятливе середовище для маніпуляцій та зловживань. Крім того, можливості певного коригування звітних даних дозволяють в подальшому сфальсифікувати неіснуючі "спалахи" епідемічних хвороб з метою примусу громадян до вакцинації
Згідно Звіту Рахункової Палати України за 2008 рік, за результатами перевірки МОЗ, 50 мільйонів гривень було витрачено на закупівлю вакцин, щеплення якими не є обов'язковими, а на закупівлю так званих «обов'язкових» вакцин було спрямовано на 50,9 мільйонів гривень більше потреби.
З 32-х вакцин, які дозволені МОЗ для використання, лише 3 пройшли лабораторний контроль якості, хоча згідно діючого законодавства, реєстрація вакцин дозволяється лише після проведення такого контролю.
Про здоров'я нації
За даними міністра юстиції в 2008 році в Україні народилось 513 997 немовлят. За даними міністра МОЗ Князевича в 2008 році в Україні померло 5049 немовлят у віці до одного року. Це майже кожна 100-та дитина в співвідношенні до тих, що народились.
Неефективне використання МОЗом, за даними Рахункової палати, 60,6% загальних обсягів фінансування - це втрачені можливості з вирішення нагальних проблем медицини, зокрема й високої смертності немовлят.
Виходячи з вищесказаного, ми вимагаємо:
Від депутатів ВРУ:
1) не допустити прийняття законопроектів в галузі охорони здоров'я таких:
- які б скасовували положення ст.42 Закону України "Основи законодавства України про охорону здоров'я " - "Медичне втручання (застосування методів діагностики, профілактики або лікування, пов'язаних із впливом на організм людини) допускається лише в тому разі, коли воно не може завдати шкоди здоров'ю пацієнта" або суперечили йому;
- в яких допускається порушення конституційних прав та свобод громадян.
2) розподілити функції та повноваження МОЗ між кількома незалежними відомствами.
Від Президента, депутатів ВРУ та Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини – подати подання до Конституційного Суду з вимогою визнати неконституційною статтю 15 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб».
Від МОЗ – спрямувати зусилля та бюджетні кошти на попередження дитячої смертності.
Що може зробити кожен громадянин
Задекларувати свій вибір на користь добровільної вакцинації на цьому сайті (вгорі сторінки)
Роздрукувати текст звернення, зібрати підписи або просто підписати від себе, та надіслати за вибраним адресатом (або адресатами):
Звернення до голови ВРУ
Звернення до Президента
Звернення до Прем'єра
Звернення до омбудсмена
Звернення до МОЗ
Електронні адреси:
Комітет з питань охорони здоров'я
Голова Верховної Ради України
Приймальня Президента України
Уповноважений Верховної Ради України з прав людини
Зауваження та пропозиції до МОЗ
Сприяти поширенню цієї інформації в будь-який законний спосіб.
Головне - це не бути пасивним.
Зробіть те, що ви можете зробити задля того, щоб Україна була державою, де поважаються права людини.
На наше звернення реагують
Якщо хтось із високопосадовців відреагує на це звернення, ми розмістимо інформацію про цей факт на цій сторінці
Матеріал опублікований: