Ирина Черкассы
Создание ВОО
Черкассы
Рейтинг: 21
Сообщений: 251
|
|
« Ответ #309 : Пн, 22 Авг 2011, 09:14 » |
|
Вам нужно писать заявление на ЛКК.
Заява
Прошу Вас забезпечити оформлення медичної довідки для подачі документів і зарахування в дитячий дошкільний заклад моєї -----------------------------р.н.яка не має профілактичних щеплень. У відповідності до Наказу Міністерства охорони здоров'я України від 29.11.2002 № 434, яким визначено: Примірне положення про підготовку дітей на педіатричній дільниці до відвідування дошкільного та шкільного загальноосвітнього навчального закладу, в якому вказано: «Питання про відвідування дошкільного навчального закладу дітьми, батьки яких відмовляються від щеплень, вирішується лікарсько-консультативною комісією» Згідно Наказу, лікарсько-консультативна комісія зобов’язана надати медичний висновок з формулюванням: «Дитина може чи не може відвідувати дошкільний навчальний заклад». Відмова ЛКК надати такий висновок про стан здоров'я дитини є грубим порушенням та перевищенням службових повноважень, при оформленні медичної документації дитячої поліклініки і такі її дії підпадають під ознаку злочину, передбаченого ст. 365 та ст. 367 Кримінального кодексу України. Лікарсько-консультаційна комісія може надавати лише рекомендації людині за станом здоров’я, не обмежуючи її права. У ЛКК немає жодного доказу, що моя здорова дитина потребує вакцинації. Відвідання дошкільного навчального закладу- це не соціальна пільга чи привілей за «щепленість » .Це право людини на здобуття певного обсягу знань, професійної орієнтації, які необхідні для нормальної життєдіяльності в умовах сучасного суспільства. Звертаємо Вашу увагу на те, що моя дитина має гарантоване Конституцією та Законами України право на освіту. - Конституція України: Ст.53 “Кожен має право на освіту”. - Рішення Конституційного Суду України вiд 04.03.2004 № 5-рп/2004: “доступність освіти як конституційна гарантія реалізації права на освіту на принципах рівності, означає, що нікому не може бути відмовлено у праві на освіту”. - Закон України “Про охорону дитинства”: Ст.19 “...Кожна дитина має право на освіту”. - Закон України “Про дошкільну освіту”: Cт. 4 “Дошкільна освіта є обов’язковою первинною складовою частиною системи безперервної освіти в Україні” Ст.6 “...Принципами дошкільної освіти є: доступність для кожного громадянина освітніх послуг, що надаються системою дошкільної освіти.” Заборона відвідувати дошкільний навчальний заклад на підставі ст. 15 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” можливе тільки у випадку передбаченому ст. 64 Конституції України: “...В умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень ..”. В інших випадках така заборона буде дискримінацією пов’язаною зі станом здоров’я, що суперечить Закону України “Основи законодавства України про охорону здоров’я” Ст. 6 “Кожний громадянин України має право на охорону здоров’я, що передбачає … правовий захист від будь-яких незаконних форм дискримінації пов’язаних із станом здоров’я”. Також хочемо звернути Вашу увагу на ст. 43 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб”, в якій сказано “Якщо міжнародним договором України, згода на обов’язковість якого надана Верховною Радою України, встановлено інші норми, ніж ті, що передбачені цим Законом, то застосовуються норми цього міжнародного договору». Існують наступні міжнародні договори ратифіковані Верховною Радою України: Конвенція про права дитини: Cт. 2 “Держави-учасниці поважають і забезпечують всі права, передбачені цією Конвенцією, за кожною дитиною, яка перебуває в межах їх юрисдикції, без будь-якої дискримінації незалежно від раси, кольору шкіри, мови, релігії, політичних або інших переконань, національного, етнічного або соціального походження, майнового стану, стану здоров’я і народження дитини, її батьків чи законних опікунів або яких-небудь інших обставин.” Декларація прав дитини: Принцип 7 “… Дитина має право на здобуття освіти, яка має бути безкоштовною і обов’язковою”. Конвенція про захист прав і гідності людини щодо застосування біології та медицини: Cт. 1 “Сторони цієї Конвенції захищають гідність і тотожність всіх людей та гарантують кожній особі – без дискримінації – повагу до її недоторканності та інших прав і основних свобод щодо застосування біології та медицини”. Загальна декларація прав людини: Cт. 19 “Кожна людина має право на свободу переконань і на вільне їх виявлення: це право включає свободу безперешкодного дотримання своїх переконань”. Європейська соціальна хартія: Ч. 111 “Кожна людина має право користуватися будь-якими заходами, що дозволяють їй досягти найкращого стану здоров’я”. Протокол №12 до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод: Ст. 1.1 “Здійснення будь-якого передбаченого законом права забезпечується без дискримінації pа будь-якою ознакою, наприклад, за ознакою … переконань … або за іншою ознакою” 2. “Ніхто не може бути дискримінований будь-яким органом державної влади за будь-якою ознакою, наприклад, за тими, які зазначені в пункті 1”. Конвенція про захист прав людини і основоположних свобод: Ст. 14(1) “Здійснення прав і свобод гарантується без будь-якої дискримінації за ознакою … переконань … або інших обставин”. Конвенція про боротьбу з дискримінацією в галузі освіти: Ст. 1 “… выражение «дискриминация» охватывает всякое различие, исключение, ограничение или предпочтение по признаку … убеждений …, которое имеет целью или следствием уничтожение или нарушение равенства отношений в области образования, и, в частности: а) Закрытие для какого-либо лица или группы лиц доступа к образованию лютой сткпени или типа”. Загальна декларація прав людини: Ст. 261 “Кожна людина має право на освіту. Початкова освіта повинна бути обов’язковою”. Міжнародний пакт про економічні, соціальні і культурні права: Ст. 131 “Держави, які беруть участь у цьому Пакті, визнають право кожної людини на освіту. 2. а) початкова освіта повинна бути обов’язковою”. Перший протокол до Конвенції про захист прав і основних свобод людини: Ст. 2 “Нікому не може бути відмовлено в праві на освіту”. Усі вищевказані права, які передбачені міжнародними договорами відображені в Конституції України (254к/96-ВР) в ст. 21, ст. 22, ст. 23, ст. 24, ст. 53. Отже враховуючи положення ст. 43 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” необхідно керуватись положеннями саме цих міжнародних договорів а не ст.15 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб”. Також хочемо звернути увагу на наступні положення Конституції України: Ст.8. “Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно-правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй. Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується.” - Стаття 68. “Кожен зобов'язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей” та на Лист Міністерства Юстиції України від 26.12.2008 № 758-0-2-08-19 “Щодо практики застосування норм права у випадку колізії” в якому зазначено: 3. “У разі існування неузгодженості між актами, виданими одним й тим же органом, але які мають різну юридичну силу, застосовується акт вищої юридичної сили. Наприклад, у випадку суперечності норм закону та Конституції України, які прийняті Верховною Радою України - колізія вирішується на користь Конституції, яка має найвищу юридичну силу.”. Отже будь-які дії направлені на заборону відвідування ДНЗ на підставі відсутності профілактичних щеплень, і мотивація частиною другою ст.15 З.У. «Про захист населення від інфекційних хвороб» взагалі не має підстав в рамках чинного законодавства. . Не кажучи вже про порушення мого права на працю, так як дитину позбавляють права на здобуття дошкільної освіти. Окрім того обмеження прав громадян, пов'язані із станом їх здоров'я можливе лише на підставах і в порядку, передбачених Статтею 9. Закона України «Основ законодавства України про охорону здоров'я України», де мова йде, про те, що - громадяни можуть бути визнані тимчасово або постійно не придатними за станом здоров'я до професійної або іншої діяльності, пов'язаної з підвищеною небезпекою для оточуючих, а також з виконанням певних державних функцій. Виходячи з вищесказано та враховуючи, що ст. 15 Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” містить також і роз’яснення, щодо відвідувань дитячого закладу “… при благополучній епідемічній ситуації за рішенням консиліуму відповідних лікарів вони можуть бути прийняті до відповідного дитячого закладу та відвідувати його”. Дитина здорова, оглянута спеціалістами Вашого лікувальногоного закладу, про що маються записи в амбулаторній карті. В контакті з інфекційними хворими не була. Спілкування дітей не обмежується виключно дитячим колективом школи чи дитячого садочка, діти не ізольовані, вони контактують в місцях відпочинку, громадському транспорті, лікарні тощо. Між тим, поряд зі здоровими не щепленими дітьми, яким не дозволено навчатись, будуть безперешкодно отримувати освіту не щеплені діти, за однією лише відмінністю – їх не щепленість виправдана медичними протипоказаннями. Таким чином, будь яку заборону на відвідування дитячого садочка з боку поліклініки на підставі того, що нібито моя дитина несе загрозу щепленим і дітям з медичними протипоказаннями мною буде розглянуто як образа, посягання на права і свободи, честь і гідність моєї сім’ї та моєї дитини. В медичній карті моєї дитини ФИО вже констатовано стан її здоров’я-здорова. Тому, мені від ЛКК потрібен лише висновок, який засвідчуе, що моя абсолютно здорова дитина може знаходитися у дошкільному навчальному закладі. Тобто, ЛКК згідно Наказу, все ж таки зобов’язана надати медичний висновок «Дитина може відвідувати дошкільний навчальний заклад». Прошу Вас , утримуватися від рішень та дій, що можуть порушувати права і свободи чи звужувати їх зміст або обсяг. Визнаючи права і свободи людини невідчужуваними та непорушними, забезпечити оформлення медичної довідки відповідного зразка моїй дитині -----------------------------------------------------------------------------------------р.н. в безумовному порядку. В зв’язку з достатньою обґрунтованістю моїх вимог, прошу негайного розгляду заяви від встановленого ст. 18,19,20 Закону України «Про звернення громадян» терміну (3 дні), у зв’язку з необхідністю виходу на роботу та у моїй присутності. Про дату, час та місце скликання ЛКК, прошу повідомити мене письмово, з повідомленням, направленим на вищевказану адресу, у строки встановлені Законом України «Про звернення громадян». В разі Вашої відмови, прошу обґрунтувати її на основі Конституції та Законів України, привести докази медичних показників, за якими моя здорова дитина не може знаходитися в суспільстві. Обґрунтовану письмову відповідь на моє звернення прошу, відповідно до закону України «Про звернення громадян»,направити на вище вказану адресу.
Прошу форумчан немного подкорректировать.
|