Я не видела текст, который Вы пишите, но я думаю, что более лаконично о нарушениях расписано в выводах Рахунковой палаты, отдельные нарушения можно привести в качестве примера. Типа:
Аудиторами виявлено низку порушень у використанні державних коштів, зокрема:
- в 2008
році проведено торги із закупівлі медичних імунопрофілактичних
препаратів на суму 15,3 млн. грн. більше потреби, розрахованої
закладами охорони здоров'я, що є бюджетним правопорушенням.
- за відсутності затвердженої в установленому
порядку відповідної державної цільової програми, на централізовану закупівлю
вакцин проти краснухи, паротиту, гепатиту В та гемофільної інфекції
Міністерством у 2007 році з бюджетним правопорушенням заплановано і
витрачено 50 млн. грн. коштів державного бюджету.
- за відсутності контролю з боку Міністерства, в
порушення постанови Уряду від 09.10.2006 № 1404, що
обмежує терміни попередньої оплати за рахунок бюджетних коштів, ДП
"Укрвакцина" у 2007 році проведено попередню оплату на загальну
суму 10,8 млн. грн. на термін понад три і до п'яти місяців, що
є бюджетним правопорушенням та має ознаки безвідсоткового кредитування
комерційних структур.
- внаслідок
закупівлі Міністерством вакцин в обсягах, що значно перевищують об'єктивну
потребу, на складах ДП "Укрвакцина" препарати зберігаються до 2
років, отже, кошти державного бюджету у сумі 25,6 млн. грн. на їх
придбання, використано неефективно.
- в результаті
накопичення вакцин понад потребу та персональних рішень посадових осіб Міністерства
про закупівлю препаратів з коротким терміном придатності, препарати
на суму 1,6 млн. грн. не використано в межах термінів придатності,
чим завдано збитки державному бюджету. Є реальна загроза не використати до
закінчення терміну придатності ще 2170,8 тис. доз вакцин на суму 1,4 млн.
гривень.
- Міністерством
охорони здоров'я не забезпечено повне унормування процедур контролю якості
імунобіологічних препаратів, що закуповуються за рахунок бюджетних коштів, а
вимоги ряду затверджених нормативно-правових актів щодо контролю якості не
дотримуються.
- не
затверджено форми і періодичність вхідного лабораторного контролю вакцин
іноземного виробництва. Як наслідок, за останні
п'ять років лабораторний контроль якості здійснено лише щодо 21,2 відс. серій
препаратів, а 2235 дітям проведено щеплення вакциною, інформація про яку та
архівні зразки для контролю у випадку післявакцинальних ускладнень у ДП
"Центр імунобіологічних препаратів", як цього вимагають нормативні
акти, відсутні.
- порушуючи вимоги наказу МОЗ від 30.10.2002 №
391 щодо проведення лабораторної перевірки якості зразків лікарських засобів,
перевірка якості зразків медичних імунобіологічних препаратів здійснюється Міністерством
в лабораторії ДП "Центр імунобіологічних препаратів", яка станом на
01.04.2008 не акредитована тощо.
При цьому Міністерством охорони здоров'я не забезпечено сталого зниження захворюваності, смертності та інвалідності.