Поэтому предлагаю решать вопрос в строгом соответствии с законодательством.
2. жалоба в гороно: "у вас есть всё, что нужно, МОН согласно, а в садике вас не принимают. Примите меры, т.к. вы обязаны (ссылка на положение о гороно прилагается)".
Взяла за основу Вашу жалобу и немного ее переделала под себя. Вот что вышло.
может нужно еще что-то добавить/убрать?Зав.деп.освіти
Заява
щодо дій зав.садочком №
15.06.2017 р. мною була написана заява про вступ моєї дитини М***а Д.І. 2014 р.н. до дошкільного навчального закладу №83 «Чижик». Однак, всупереч ст. 15, 18, 19, 20 ЗУ «Про звернення громадян», моя заява не була розглянута по суті.
Натомість, незважаючи на чіткі норми:
1. Положення статті 53 Конституції України:
«Кожен має право на освіту. Повна загальна середня освіта є обов’язковою. Держава забезпечує доступність і безоплатність дошкільної, повної загальної середньої... освіти в державних і комунальних навчальних закладах; розвиток дошкільної, повної загальної середньої, позашкільної... освіти, різних форм навчання...»
2. Рішення Конституційного Суду України про офіційне тлумачення положень частини третьої статті 53 Конституції України (м. Київ, Справа N 1-4/2004, 4 березня 2004 року, N 5-рп/2004)
1). доступність освіти як конституційна гарантія реалізації права на освіту на принципах рівності, визначених статтею 24 Конституції України, означає, що нікому не може бути відмовлено у праві на освіту, і держава має створити можливості для реалізації цього права;
2). Рішення Конституційного Суду України є обов’язковим до виконання на території України, остаточним і не може бути оскаржене».
3. Положення статті 8 Конституції України:
«Конституція України має найвищу юридичну силу. Закони та інші нормативно - правові акти приймаються на основі Конституції України і повинні відповідати їй.
Норми Конституції України є нормами прямої дії. Звернення до суду для захисту конституційних прав і свобод людини і громадянина безпосередньо на підставі Конституції України гарантується.»
4. Положення статті 64 Конституції України:
Конституційні права і свободи людини і громадянина не можуть бути обмежені, крім випадків, передбачених Конституцією України. В умовах воєнного або надзвичайного стану можуть встановлюватися окремі обмеження прав і свобод із зазначенням строку дії цих обмежень..»
5. Положення статті 68 Конституції України:
Кожен зобов’язаний неухильно додержуватися Конституції України та законів України, не посягати на права і свободи, честь і гідність інших людей. Незнання законів не звільняє від юридичної відповідальності…
Мені було письмово відмовлено в отриманні моєю дитиною освіти в цьому закладі через відсутність щеплення та довідки ЛКК, посилаючись на лист МОН та МОЗ України № 1/9-500/№04.01.16/28103 від 29.09.2014р.
Наголошую, що зарахування дитини до дитячого садочка проводиться згідно ст.6 Постанови КМУ від 12 березня 2003 р. N 305:
« Прийом дітей до дошкільного навчального закладу
здійснюється керівником протягом календарного року на підставі
заяви батьків або осіб, які їх замінюють, медичної довідки про
стан здоров'я дитини з висновком лікаря, що дитина може
відвідувати дошкільний навчальний заклад, довідки дільничного
лікаря про епідеміологічне оточення, свідоцтва про народження.
{ Абзац перший пункту 6 із змінами, внесеними згідно з Постановою
КМ N 1204 ( 1204-2011-п ) від 16.11.2011 }
Для прийому дітей до дошкільного навчального закладу (групи)
компенсуючого типу, а також для прийому дітей з порушеннями слуху,
зору, мови, опорно-рухового апарату, інтелекту, затримкою
психічного розвитку в інклюзивні групи додатково подається
висновок психолого-медико-педагогічної консультації,
територіального лікувально-профілактичного закладу чи
тубдиспансеру, направлення місцевого органу управління освітою та
індивідуальна програма реабілітації для дітей з інвалідністю.
{ Абзац другий пункту 6 в редакції Постанови КМ N 530
( 530-2015-п ) від 29.07.2015 }»
На даний момент ми оформили картку N 026 / о "Медична карта дитини" в якій пройшли всіх необхідних лікарів і отримали висновок педіатра 13.06.2017 р, що наша дитина Муравщік Дмитро Ігорович здоровий. У висновку також вказується що дитячий садок дитина відвідувати може і санітарно-епідеміологічне оточення сприятливе. Карта N 026 / о "Медична карта дитини" заповнена згідно з інструкцією щодо Заповнення форми первинної облікової документації № 026/о «Медична карта дитини (для дошкільного та загальноосвітнього Навчальних Закладів)» (ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Міністерства охорони здоров'я Україні29.05.2013 № 435 Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 17 червня 2013 р. за № 997/23529.).
В інструкції з оформлення карти №026 / о ніяка ЛКК не згадана (за винятком дітей, які на диспансерному обліку). Оскільки наша дитина, Муравщік Дмитро, на диспансерному обліку не перебуває, а дитячий заклад №83 не є навчальним закладом компенсуючого типу, необхідності в проходженні ЛКК моєю дитиною немає.
Також це рішення суперечить ст. 53 Конституції України про право на освіту.
Такої ж думки притримується МОНмолодьспорт, яке у своєму листі №1/9-389 від 25.05.2011 р., проаналізувавши законодавство про освіту В ЦІЛОМУ та МОЗ у своєму листі №4.25-58/3095 від 30.11.2007 р.), зробила такий висновок:
«відмова керівника дошкільного навчального закладу у прийнятті дитини до закладу без відповідних профілактичних щеплень СУПЕРЕЧАТЬ діючому законодавству України. За наявності відповідних медичних довідок встановленого зразка із ВИСНОВКОМ ЛІКАРЯ, у якому зазначено, що дитина може відвідувати дошкільний навчальний заклад, керівник закладу ЗОБОВ’ЯЗАНИЙ ПРИЙНЯТИ дитину до закладу»
Отже, у діях зав.садочком А*** Т.М. вбачається ознаки злочину, передбаченого ст. 183 (незаконна відмова у прийнятті до навчального закладу), 367 (службова недбалість, тобто невиконання або неналежне виконання службовою особою своїх службових обов'язків, що заподіяло істотну шкоду охоронюваним законом правам) КК України.
Згідно абзацу 3 розділу 3 ПОЛОЖЕННЯ про Департамент освіти і науки
Запорізької обласної державної адміністрації, завданням управління, зокрема, є створення у межах своїх повноважень умов для реалізації однакових прав громадян України на освіту, соціальний захист дітей дошкільного та шкільного віку,.
Згідно Розділа 4, Управління здійснює такі функції, як контроль щодо дотримання Державного стандарту загальної середньої освіти у місті, керівництво і контроль діяльності дошкільних навчальних закладів, контроль дотримання навчальними закладами комунальної власності законодавства у сфері освіти, державних вимог щодо змісту, рівня і обсягу освітніх послуг, вживає заходів щодо захисту прав та інтересів неповнолітніх.
З огляду на вищенаведене, прошу:
1. реалізувати гарантоване ст. 53 Конституції право на отримання освіти в комунальних закладах шляхом зобов'язання зав.садочком А*** Т.М. прийняти мою дитину до ДНЗ №83 «Чижик»;
2. проконтролювати виконання зав.садочком А*** Т.М. виконання Вашого припису;
3. попередити зав.садочком А*** Т.М. щодо необхідності додержання вимог законів та інших нормативно-правових актів у сфері дошкільної освіти В ЦІЛОМУ;
4. попередити мене за тел. 098-***-44-** не пізніше, ніж за 24 год. до початку розгляду моєї скарги по суті для забезпечення моєї присутності при розгляді згідно ст. 18 ЗУ «Про звернення громадян» - я хочу бути присутнім при розгляді моєї заяви.
У разі неможливості вступу моєї дитини до ДНЗ №83 «Чижик», прошу:
5. організувати вступ моєї дитини до іншого дошкільного навчального закладу поруч із нашим місцем проживання;
6. або іншим чином організувати реалізацію нашого права на отримання дошкільної освіти згідно Державного стандарту.
У разі відмови в задоволенні вимог щодо дотримання норми ст. 53 Конституції, викладених у заяві, згідно ст. 15 ЗУ Про звернення громадян», прошу довести це до мого відома в письмовій формі на вказану поштову адресу із посиланням на законодавство і викладенням мотивів відмови, а також із роз'ясненням порядку оскарження прийнятого рішення.
Через неможливість користування послугами державних та/або комунальних дошкільних навчальних закладів та необхідність виходу на роботу дружини, ми будемо вимушені тимчасово користуватися послугами няні/репетитора, договір з якою буде оформлено відповідно до чинного законодавства для подальшого відшкодування посадовими особами, винними у порушенні права нашої дитини на освіту у зазначених закладах, у судовому порядку.
Одночасно із цим, при тривалій неможливості реалізації конституційного права моєї дитини на освіту я буду вимушений у відповідності до ст. 55, 56, 214 КПК звернутися до прокуратури із заявою про злочин, передбачений ст. 367 КК.