Main site Лига Защиты Гражданских Прав : Форум
Сб, 30 Ноя 2024, 02:41 *
Добро пожаловать, Гость. Пожалуйста, войдите или зарегистрируйтесь.

Войти
Новости: Возобновление акции по донесению информации о прививках до беременных - http://www.privivok.net.ua/smf/index.php/topic,699.135.html
 
   Начало   Помощь Поиск Войти Регистрация  
Страниц: 1 [2]
  Печать  
Автор Тема: Образцы заявлений и жалоб  (Прочитано 83311 раз)
0 Пользователей и 1 Гость смотрят эту тему.
mak3528
Новичок
*

Рейтинг: 0
Сообщений: 1


Просмотр профиля
« Ответ #15 : Чт, 19 Сен 2013, 18:50 »

Спасибо Ginger_fm за быстрый ответ, образец заявления и ссылки на законы. Порывшись в сети и на форуме нашел еще некоторую информацию и заявления. Все это обобщил в своем заявлении.
Уважаемые форумчане, нужна объективная критика и корректировка текста моего заявления.
Спасибо.

                                                                                                                           Завідувачці ДНЗ № ___
                                                                                                                      _______________________________
                                                                                                                                       Копія:
                                                                                                                        Медсестрі ДНЗ №_____
                                                                                                                        ______________________________

                                                                                                                          батьків (ПІБ дитини) 20__ р.н.:
                                                                                                                          батька - _____________________
                                                                                                                          матері - _____________________,
                                                                                                                            які проживають за адресою:
                                                                                                                      ___________________________________
                                                                                                                              поштовий індекс ________
                                                                                                                         контактні телефони: _________
                                                                               
                                                                                      Заява

     Я, ______________(ПІБ), повідомляю Вас про нижченаведене:
     Згідно українського та міжнародного законодавства, медичне втручання та медичні маніпуляції, по відношенню до неповнолітньої дитини, можуть  здійснюватись виключно з добровільної згоди її законних представників (батьків). Законні представники (батьки) неповнолітнього пацієнта мають право на відмову від медичного втручання та маніпуляцій по відношенню до нього.
     Цей порядок передбачений законами України та міжнародним законодавством наведеними нижче в підставах.     
     Я, ____________(ПІБ), заявляю про відмову від будь-яких медичних втручань та маніпуляцій, що проводяться в дитячому садку (ДНЗ №__ м. ______________), по відношенню до моєї дитини, _______________(ПІБ дитини) 20__ р.н., без моєї особистої присутності та власної письмової згоди або без присутності матері данної дитини _____________(ПІБ матері) та її письмової згоди. Відповідальність за її здоров`я покладаю на себе, у відповідності до законодавства України.
     Під словами «маніпуляція та втручання» я маю на увазі:
•   забори будь-яких аналізів;
•   проведення флюорографії;
•   взяття будь-яких біопроб;
•   огляд дитини лікарем загального профілю або фахівцем без моєї присутності;
•   проведення будь-якого лікування, окрім випадків термінової медичної допомоги за життєвими показниками;
•   введення в організм вакцин, проби Манту, медикаментів, вітамінів, БАДів, біопроб та ін.
     У випадку планування проведення вищевказаних маніпуляцій прошу повідомити мене про це особисто за № телефону: _____________, або мою дружину, _______________(ПІБ), за № телефону: ________________.
     Підстави:
а) ст.19 Загальної Декларації Прав Людини (Кожна людина має право на волю переконань);
б) ст. 42 "Основ законодавства України про охорону здоров'я" (Ризиковані методи ... профілактики ... визнаються допустимими, якщо вони ... застосовуються за згодою інформованого про їх можливі шкідливі наслідки пацієнта);
в) ст. 43 "Основ законодавства України про охорону здоров'я" (про згоду на медичне втручання);
г) ч.І., п. 11 частини 1 Європейської Соціальної Хартії (про право кожної людини на використання будь-яких заходів, що дозволяють йому забезпечити найвищий досяжний рівень здоров'я);
д) ст.12, закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб" (про щеплення за згодою після надання об’єктивної інформації);
е) Конвенція про захист прав і гідності людини щодо застосування біології та медицини, статья 5 "Будь-яке втручання у сферу здоров'я може здійснюватися тільки після добровільної та свідомої згоди на нього відповідної особи. Відповідна особа у будь-який час може безперешкодно відкликати свою згоду", статья 6  "Якщо відповідно до законодавства неповнолітня особа є недієздатною давати свою згоду на втручання, таке втручання може здійснюватися тільки із дозволу її представника".
     Таким чином, відмовляючись від проведення тих чи інших втручань та маніпуляцій по відношенню до моєї неповнолітньої дитини _________________(ПІБ), я дію в межах моїх законних прав і не здійснюю ніяких протиправних дій.
     Повідомляю Вас про те, що кожен раз, користуючись цим своїм правом, я дію в інтересах своєї дитини, з урахуванням всієї доступної мені інформації про медичне втручання.
     Керуючись ч. 2 ст. 32 Конституції України № 254к/96-ВР від 28.06.1996 р., а також. 2 ст. 11 Закону України «Про інформацію» № 2657-12 від 02.10.1992 р. в редакції від 13.01.2011 р.; абз. 5 п. 2 ст. 8 та п. 6 ст.6 Закону України «Про захист персональних даних» № 2297-VІ від 01.06.2010 р., Цивільний кодекс України: Ст.286 1. Фізична особа має право на таємницю про стан свого здоров'я, факт звернення за медичною допомогою, діагноз, а також про відомості, одержані при її медичному обстеженні, 2. Забороняється вимагати та подавати за місцем роботи або навчання інформацію про діагноз та методи лікування фізичної особи, 3. Фізична особа зобов'язана утримуватися від поширення інформації, зазначеної у частині першій цієї статті, яка стала їй відома у зв'язку з виконанням службових обов'язків або з інших джерел, Закон України „Основи законодавства України про охорону здоров'я”: Ст.40 Медичні працівники та інші особи, яким у зв'язку з виконанням професійних або службових обов'язків стало відомо про хворобу, медичне обстеження, огляд та їх результати, інтимну і сімейну сторони життя громадянина, не мають права розголошувати ці відомості, крім передбачених законодавчими актами випадків,Закон України „Про інформацію”: Ст.46 Не підлягають розголошенню відомості, що стосуються лікарської таємниці , Ст. 6 Міжнародної конвенції № 108 «Про захист осіб у зв’язку з автоматизованою обробкою персональних даних», ратифікованої ЗУ № 2438-УІ від 06.07.2010 р.,
 прошу також мати на увазі наступне:
    У разі, якщо відмова від медичного втручання здійснена в ході обстеження та лікування дитини, вона відноситься до відомостей, що становлять лікарську таємницю, яка не допускає передачу отриманих відомостей нікому без згоди пацієнта (його законного представника). Законна відмова від медичного втручання не входить до вичерпного переліку підстав для розголошення лікарської таємниці , передбаченої законом . Всі особи, яким в ході виконання їх службових обов'язків стало відомо про відомості, що становлять лікарську таємницю, зобов'язані зберігати її нарівні з медичними працівниками.
     Крім цього, будь-яка відмова від медичного втручання повинна, згідно з вищенаведеним законодавством, розглядатися як така, що відноситься до категорії персональних даних пацієнта. Обробка персональних даних громадянина, включаючи передачу персональних даних пацієнта третім особам без згоди громадянина, а щодо інформації про стан здоров'я - без письмової згоди громадянина ( у разі неповнолітніх - їх законного представника) заборонена законом. Суб'єкт персональних даних має право встановлювати у своїй згоді конкретні види обробки своїх персональних даних, які він дозволяє здійснювати організації (оператору персональних даних), а також відкликати свою згоду на обробку персональних даних ( включаючи їх передачу).
     Цим я заявляю, що, діючи в рамках моїх законних прав, забороняю передачу будь-якої медичної інформації, що відноситься до моєї неповнолітньої дитини _____________(ПІБ дитини), включаючи інформацію про надані мною інформовані добровільні згоди на медичне втручання відносно моєї дитини і здійснених мною відмовах від медичного втручання щодо моєї дитини, будь-яким третім особам і організаціям.
     Якщо коли-небудь раніше мною давалася згода на передачу згаданої вище інформації (персональних даних) іншим організаціям та особам, я відкликаю цю згоду цією заявою. Передача згаданої вище інформації іншим особам і організаціям, так само як інше її розголошення, може здійснюватися тільки з моєї письмової згоди у кожному окремому випадку.
     Медична інформація про громадянина, включаючи інформацію про надані ним (його законним представником ) поінформованих добровільних згод на медичне втручання і здійснених ним (його законним представником ) відмов від медичного втручання, відноситься до інформації про приватне життя громадянина і його сім'ї. Цим повідомляю, що я також розглядаю цю інформацію як таку, що носить характер особистої та сімейної таємниці.
     Поширення інформації про приватне життя особи без її згоди , порушення особистої та сімейної таємниці заборонено Конституцією та законодавством України і переслідується в кримінальному порядку.
     Нагадую Вам, що інформація про факт цієї заяви стосується стану здоров’я громадянина, тому є лікарською таємницею і не підлягає розголошенню, згідно законодавства України.
     Прошу враховувати вказані положення законодавства і не порушувати права мої та моєї неповнолітньої дитини. Повідомляю про те, що в разі порушення вашою установою (закладом) вказаних норм закону, я буду здійснювати захист своїх прав і прав своєї дитини всіма передбаченими законом способами та засобами, включаючи звернення в прокуратуру та суд.

«___» __________ 20__ р.                           ______________ підпис (ПІБ батька)

                                                               _______________підпис (ПІБ матері)

                                             З даною заявою ознайомлені:

Завідувач ДНЗ №___                                   _______________підпис (ПІБ)

Медсестра ДНЗ №___                                  _______________підпис (ПІБ)
Записан
Mike
Создание ВОО
****

Киев

Рейтинг: 143
Сообщений: 1943


Просмотр профиля
« Ответ #16 : Вт, 24 Сен 2013, 09:00 »

mak3528, всё хорошо, только, если ребёнку меньше 14 лет, слово "неповнолітня" замените на "малолітня" - это существенная разница.
Записан
Лилия
Ветеран
*****

Рейтинг: 51
Сообщений: 772


Просмотр профиля
« Ответ #17 : Вт, 24 Сен 2013, 14:47 »

Буквар скаржника
Правило 1
Кому
Не бійтеся і не принижуйтеся
Принижуються, запобігають перед представниками влади ті, хто не має права, - раби. Вільна людина має право і гідність – вона вимагає дотримання закону.

Правило 2
Не давайте чиновнику нудьгувати

  Звичайно, ви можете купувати юридичний довідник для населення і переписати з нього класичний зразок скарги. Зразок сухий і далекий від нашої особистої проблеми. Вам буде нудно його писати, а чиновнику – нудно його читати. Не припускайтеся цієї грубої помилки! Ваша зброя не тільки закони, акти і норми, а й особиста винахідливість, полум’яний порив ображеної гідності і математичний розрахунок. У вас є конкретна вистраждана мета і тільки ви можете її здобути. Ніхто за вас не зробить цієї роботи.
Пам’ятайте: юридичні довідники і зразки заяв написали такі самі люди, як ви. Напишіть краще! Напишіть яскраво і сильно, пересипаючи перли сарказму статтями законів!

  Напишіть заяву так, щоб чиновник усвідомив трагізм того, що з вами сталося, зрозумів, що ви не відступитесь, і згадав про свій чиновничий обов’язок захищати Закон.

  І хай вас зігріває думка про те, що цей подвиг ви робите не лише для себе, а й для усіх тих, кого надихне ваш приклад. Врешті-решт – для своїх нащадків.

Правило 3
Не піддавайтесь емоціям

  Вас образили в магазині, одурили в ЖЕКу, принизили у приймальні директора. Усе ваше єство обурене, душа клекоче, у потьмареному мозку вимальовуються картини помсти. Ви берете 10 аркушів паперу і пишете все, що ви думаєте про начальника ЖЕКу або директора – на всіх 10 аркушах. А в самому кінці вимагаєте відремонтувати каналізацію або звільнити секретарку.

  Ви просиділи за столом безсонну ніч, списали гору паперу і чого врешті-решт добилися?

  Ви дали чиновнику привід РОЗСЕРДИТИСЯ на ваші слова. Ви самі, власними руками дали йому право говорити з вами сварливим тоном не про суть проблеми, а про ваші занадто емоційні звинувачення. Ви дали йому реальну можливість ігнорувати ваші вимоги. Ви позбавили себе можливості скаржитися у вищі інстанції, бо ображений чиновник у будь-який момент доведе, що ви – скандаліст, хам, дрібний хуліган. І ваше щастя, якщо вас не притягнуть до суду і не здеруть круглу суму за образу посадової особи.

  Негайно порвіть усі 10 сторінок вашої лайливої скарги і подумайте, чого ви хочете насправді: помсти за образу? Чи щоб вам відремонтували каналізацію?

  Заспокойтесь. І ви зрозумієте, що каналізація важливіша.

  А тоді починайте ввічливо, грамотно і методично скаржитися. Ви взагалі ввічливий, інтелігентний, сповнений гідності і законослухняний громадянин, який свято вірить, що всі посадові особи – так само ввічливі і законослухняні. І щоб не витворяв чиновник, не піддавайтесь емоціям. Емоції – це теж ваша зброя, але треба добре розраховувати, коли й де її застосовувати.

  Отже на першому етапі оскаржувальної епопеї ви вірите, що чиновник – вірний слуга Закону, який від перенавантажень трохи щось недогледів, помилився, забув, переплутав (що й справді цілком ймовірно). А ви ввічливо вказуєте йому на недогляд чи помилку і при цьому твердо наполягаєте на дотриманні законності при вирішенні вашої проблеми.
Правило 4
Діє тільки письмова скарга

  Забудьте про усні скарги. Для чиновника існує тільки те, що написано, підписано, датовано, зареєстровано і позначено як "входящий” або "ісходящий”. Чиновник не може поважати того, хто скаржиться усно. Усне прохання сприймається чиновником як слабкість, боягузтво, невпевненість у собі. У найкращому випадку – як лінощі. Окрім того, більшість чиновників влаштовані так, що просто нездатні почути усну скаргу. Така у них професійна особливість. Через те відразу привчайтесь до письмового спілкування з чиновником. Це зекономить ваш і його час.

Правило 5
Поважайте процедуру

  Припустімо, ви тепер вирішили скаржитися. Тепер треба вирішити – кому і як?

Скаржитися слід починати з найнижчої інстанції

  Перша скарга може бути адресована саме тому, хто порушив ваші права. Як тільки ви отримаєте від нього відповідь, яка вас не влаштовує, (або не отримаєте взагалі) – негайно скаржіться вище. Якщо й тоді проблема не вирішилася – ще вище і вище, не пропускаючи жодної інстанції. Кожного разу скаржитися на порушення закону попередніми скаргоотримувачами, на порушення термінів відповіді на ваші скарги, та на чиновників, які не вирішують вашу проблему.

  Дуже корисно наприкінці кожної скарги нагадувати про закони, які зобов’язують чиновника письмово відповідати в чітко визначений термін. Це, насамперед стаття 40 Конституції України, а також Закон України «Про звернення громадян» (прийнятий Верховною Радою України 02.10.1996 року) та Указ Президента України «Про заходи по забезпеченню конституційних прав громадян на звернення» 19.03.1997 року.

  У статті 40 Конституції України говориться: «Всі мають право направляти індивідуальні або колективні письмові звернення або особисто звертатися в органи державної влади, органи місцевого самоврядування до посадових та службових осіб цих органів, котрі зобов’язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом термін».

  У статті 20 Закону України «Про звернення громадян» вказано: «Звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше 15 днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати 45 днів. На обґрунтовану письмову вимогу громадянина термін розгляду може бути скорочено від встановленого цією статтею терміну. Звернення громадян, які мають встановлені законодавством пільги, розглядаються у першочерговому порядку».

  Не варто наводити цю цитату у першій скарзі, бо кожен гарний чиновник знає її напам’ять. А вже як хтось із них забуде і порушить термін відповіді – тоді у скарзі до вищої інстанції сміливо цитуйте – швидше отримаєте відповідь.

  Добивайтеся тільки письмових відповідей. Пам’ятайте: чиновник не може, як ви, відмовитися відповідати на питання, свідчити, підписувати протоколи до приходу адвоката. Він зобов’язаний зробити це на вашу вимогу, як і на вимогу будь-якого іншого громадянина. Якщо, звичайно, ви сам не порушите Закон.

В усіх скаргах ви піднімаєте тільки одне питання

  Якщо у вас два питання – пишіть дві скарги. Якщо п’ять – то й скарг слід писати п’ять.

Неодмінно вказуйте, яку норму закону порушено щодо вас особисто

  Ніколи не пишіть, наприклад, що "мені, як і іншим працівникам нашого підприємства, не видають зарплатню”. Пишіть тільки про себе. І не лінуйтесь перерахувати усі статті законів, порушених вашими кривдниками. А у ваших колег теж є папір і ручки – хай теж пишуть. Але кожен тільки по своїй проблемі.

Скарга мусить бути коротка і коректна

  Не давайте приводу чиновнику образитися бодай на одне слово вашої скарги. Якщо це "хороший” чиновник, він швидко відреагує на вашу справедливу коректну вимогу і вирішить проблему. Якщо це "поганий” чиновник, який своїми протиправними діями створив для вас неприйнятну ситуацію, то хай виплутується, викручується, відписується і – залишає письмові сліди, які дадуть вам право оскаржитися вище.

Один аркуш тексту і ні рядка більше

  Скаржники-віртуози вміють викласти будь-яку проблему на пів аркуша. Справжні аси – на чверть аркуша. Але не треба впадати у відчай, якщо у вас і після десяти переписувань дрібним почерком виходить дві сторінки. Сміливо їх у канцелярію. Адже ви ще тільки починаєте нелегкий шлях скаржника. У вас ще все – попереду!
Правило 6
Збирайте адреси чиновної вертикалі,

  на яку вам доведеться дряпатися з вашими скаргами. Питайте у родичів і друзів – хоч один із них сповістить цікаву для вас інформацію. А ще краще – зверніться до правозахисних громадських організацій. Там не тільки допоможуть взнати потрібні адреси, а й можуть написати чиновникові лист-запит по вашій темі від імені організації на солідному бланку. Це у вашій битві прирівнюється до важкої артилерії.

  Якщо у кабінеті чиновника у вас вистачить духу ввічливо спитати: "А хто ваш безпосередній начальник?”, - можете себе поздоровити – ви дозріли до повноцінного кваліфікованого скаржника, гідного поваги і перемог.
Правило 7
Використовуйте суперництво чиновників

  Цей засіб годиться, якщо вашу проблему можуть вирішити кілька посадових осіб одного рівня. У цьому випадку почніть зі скарг "на особистих прийомах”. Попередньо проведіть розвідку у приймальнях: громадяни у чергах можуть розповісти багато цікавого про характери чиновників та стосунки між ними. Якщо ви делікатно натякнете "хорошому” чиновнику, що його колега – "поганий”, - це може надихнути "хорошого” на негайне вирішення вашої проблеми. Хай навіть не заради торжества закону і справедливості, а "в піку ” колезі.

« Последнее редактирование: Вт, 24 Сен 2013, 14:49 от Лилия » Записан
Лилия
Ветеран
*****

Рейтинг: 51
Сообщений: 772


Просмотр профиля
« Ответ #18 : Вт, 24 Сен 2013, 14:52 »

Правило 8

У мистецтві скаржитися немає дрібниць

  Скарга починається з "шапки”, у якій, окрім адреси точного адресата, варто написати слово "Копії…” і залишити 5-6 (або 8-10) порожніх рядків. Потім ви зможете по одному вписувати туди адресатів, яким посилатимете скаргу в копіях. Хай подумає кому ще ви послали цей текст.

  Починайте скаргу з посилання на указ Президента, постанову глави адміністрації або начальника ЖЕКу. "Указ”, "Постанова” і т. п. – магічні слова, які діють на чиновника на рефлекторному рівні. А документ, який підходить до теми вашої скарги, завжди знайдеться, - тільки не лінуйтесь пошукати.

  Обов’язково вкажіть, які норми яких законів порушені щодо вас особисто. Не забудьте в кінці написати "З повагою до вас…”. Навіть якщо ніякої поваги ви не відчуваєте. Ця маленька приписка покаже чиновнику, що у вас залізна витримка і непохитна впевненість у швидкому вирішенні проблеми.

Правило 9

Гласність – ваша «важка артилерія»

  Боротися можна тільки гласно. Чим більше союзників – тим краще. Ви для чогось вибирали депутатів? Так дайте їм тепер можливість виправдати вашу довіру, довести, що вони гідні бути обраними ще раз! Зберіть координати усіх ваших депутатів – районного, міського, обласного, народного ВР – і пишіть їм, пишіть! У них є помічники, спілкуйтеся з ними. Адреси і телефони вам охоче сповістять у районній, міській або обласних Радах, які, між іншим, існують на ваші податки.

  Преса не даремно називається " четвертою владою ” – використовуйте і цю зброю. Журналісти завжди шукають конфліктні теми – так допоможіть їм, напишіть про свою битву з чиновниками. Зробіть для журналіста копії з усіх чиновницьких відписок. І чим грубіші і бездушніші вони будуть, чим більше в них буде граматичних і стилістичних помилок, - тим більше радітиме журналіст. Бо те, що на вас подіяло, як отрута, для нього – знахідка, дорогоцінна перлина, за яку він отримає гонорар. А якщо ви зумієте заохотити журналіста на стільки, що він пошле офіційний запит від редакції по вашій справі з припискою «у зв’язку з підготовкою публікації», можете не сумніватися: чиновник на певний час стане праведним прихильником законності і ревним слугою народу (і вашим у тому числі). Не упустіть цього моменту! Не забувайте розсилати публікації в усі інстанції по вертикалі. Чиновники якоюсь мірою теж люди, і друковане слово діє на них сильніше, ніж писане.

Правило 10

Шануйте індивідуальність чиновника

  Не вказуйте в «шапці» заяви відразу десяток адрес. Не ставте в один ряд великих і малих чиновників, не зазіхайте на святе – ієрархію, не пораньте ненароком самолюбство чиновника. Скарга мусить бути індивідуальна, як освідчення в коханні. Ви звертаєтеся за допомогою до конкретного Івана Івановича, тому що ви впевнені у його справедливості, впливовості, авторитетності. Ви не сумніваєтеся, що в його владі врятувати вас від беззаконня інших. Якщо, звичайно, він захоче…

Правило 11

Заведіть папку «Справа №…»

  У папці будуть зберігатися копії усіх документів по вашій справі.

  Навіть якщо ви дуже несмілива людина, вам доведеться із самого початку привчити себе до того щоб у кабінетах ввічливо і невідступно примушувати реєструвати ваші папери. Ви не можете піти з кабінету доти, доки на копії вашої скарги не буде стояти відмітка «прийнято» з датою і підписом відповідальної особи. Усі папірці у вас – мінімум у двох примірниках! Більше – можна, менше – ні в якому разі. (Зайва копія може знадобитися для журналіста чи випадково зустрітого в коридорах мерії громадського правозахисника).

  Якщо ви ще губитесь і соромитесь перед секретарками чиновників – не біда. Просто вам доведеться витратити трохи грошей на конверти і марки і відсилати скарги листами з «повідомленням про вручення». На листівці, яка приклеюється до листа і повертається до вас же з відміткою про отримання його адресатом, обов’язково напишіть тему скарги. Навіть якщо місця дуже мало – пишіть так, щоб суть була зрозуміла. Тоді адресат (чи його секретарка, чи баришня з канцелярії) розпишеться не просто так за лист, а за тему. Таким чином поштовий працівник зареєструє замість вас вашу конкретну скаргу. А хід скарги в апараті управління і виконання суворо регламентований. І відповідальність чиновника за неї – теж.

  Листівку – «повідомлення про вручення» - ви теж покладете в папку.

  Там повинно бути все – навіть тролейбусні квитки, навіть чеки за валідол і довідки з поліклініки про погіршення вашого здоров’я через потрясіння від беззаконної постанови влади з приводу ваших проблем.

  Ніколи не лінуйтесь після «суворих» прийомів у посадових осіб сходити до дільничного лікаря і поскаржитися на безсоння, розлад нервової, шлункової і будь-якої ще систем. Хай дільничний лікар випише вам бром з пургеном. Вам доведеться витратити на це трохи часу, але запис у вашій картці саме дільничного лікаря саме у державній поліклініці є незаперечним доказом ваших моральних і матеріальних збитків не тільки для вищих інстанцій, а й для суду. Пам’ятайте: скаржитися – це серйозна тривала робота. Ліниві не перемагають.

Правило 12

Не давайте чиновнику забути про вашу справу

  Не порушуйте розклад «атак» і не розслабляйте партнерів по змаганню, не залишайте їм ні хвилини для мрій про те, що ви, можливо, «вгомонилися». Хіба ви не знаєте, як важко потім відмовлятися від мрій?

Правило 13

Міцно тримайтеся за статтю закону,

  яку вони порушили щодо вас. Чиновник звик спілкуватися натяками: "Ви ж самі розумієте за що вас звільнили”. – "Ні не розумію, поясніть будь ласка”. Не "ведіться” на обговорення вашого характеру, недоліки вашої тещі чи дітей. Щоб він вам не пояснював, ввічливо перепитуйте, чи є підставою для порушення статті такої-то закону такого-то. Бо таких підстав немає і не повинно бути, і ви обоє це добре знаєте.

  Зі свого боку не намагайтеся застосовувати до чиновника свої моральні принципи. Не варто обговорювати з ним такі категорії, як " совість ”, " співчуття до ближнього ”, " патріотизм ”, " порядність ”. Можливо, ви й отримаєте миттєве задоволення від дискусії на ці теми, але не сподівайтесь на якийсь результат. Єдиний шанс для вас добитися результату – наполягати на принципах Закону!

Правило 14

Вивчайте життя і звички чиновників

  Серед скаржників-початківців побутує хибна думка, що сучасний чиновник " прикритий ” з усіх боків і в усіх випадках. Насправді це не так. "Нагорі” чиновника будуть захищати рівно доти, доки це не загрожує тому, хто захищає. Ніхто не буде до кінця "підставлятися” за колегу у чиновницькому світі. Тим паче, що на його місце стоїть велика черга.

  Чого боїться чиновник:

1. " Поганої ” статистики. Якщо ви зіпсуєте чиновнику статистику своїми скаргами, та ще й підтриманими зверненнями своїх колег, щирих заступників, громадськості, професійних спілок, преси (кожен хай пише окреме звернення), то це – незаперечний доказ його поганої роботи, який неможливо приховати (не даремно ж ви все реєстрували у двох примірниках).

2. Розумних скарг "нагору”. Бо розумна скарга – це незаперечний компромат у руках начальника, законна підстава звільнити тепле місце для жінчиного племінника чи тещиного свояка. Новий чиновник завжди пам’ятатиме , що попередника зняли з вашої " подачі ”, і на всяк випадок поставиться до ваших скарг уважніше – щоб не " влипнути ”.

3. Гласності в усіх її проявах. Але про це ми вже говорили.

4. " Розборок ” між депутатськими і адміністративними корпусами. Як правило, між цими гілками влади спостерігається протистояння.

  Доволі часто можна помітити конфронтацію між представниками обласної та міської влади. Отож не забувайте копії надсилати обом конфронтуючим сторонам. Вони самі використають вашу скаргу належним чином у своїх чиновницьких "битвах”.

Правило 15

Не поспішайте звертатися до суду

  Нині улюбленою відмовкою апаратчиків стало: " Ідіть у суд – хай там вирішують ”. Не піддавайтеся на це, доки не будете готові. Методично " діставайте ” по порядку усі чиновницькі інстанції. Скромно пояснюйте, що не хочете перевантажувати вашою не такою вже й глобальною проблемою " найсправедливіший і найгуманніший суд у світі ”. Хай чиновник письмово порадить вам звернутися до суду. Тоді у вас буде повне право у судових паперах і в скаргах " нагору ” писати, що ви звернулися в суд за рекомендацією цього самого чиновника. Можете не сумніватися, що чиновнику перепаде "на горіхи” по повній програмі. Що ж, він сам напросився.

  Усі наші суди завалені малими й великими позовними заявами. До суду слід ретельно готуватися і збирати матеріали. Краще зробіть усе, щоб вирішити справу на досудовому рівні. Але якщо не вийде – усі ваші копії і довідки, квитанції і чеки дуже допоможуть судді швидко розібратися у проблемі і настроять його на вашу користь. Бо судді цінують ретельно і грамотно виконану роботу.

Правило 16
Не вважайте чиновників дурнями

  Важливо зрозуміти, що повний дурень туди не проб’ється. А якщо пробився, отже, це комусь потрібно. Можливо, він тільки прикидається дурнем. Не розслабляйтесь. Будьте пильними.

Найважливіше правило
У кожному своєму тексті ви демонструєте, підкреслюєте, наполягаєте, що закон для вас – над усе, що він непорушний і не відмінний і що ви не вірите у можливість свідомого порушення законів державними службовцями всіх рівнів, аж до гаранта Конституції.

  Якщо вам здається, що всі поради надто прості і надто оптимістичні – то це справді тільки здається. Спробуйте виграти маленький-манюсінький папірець, отримайте перемогу над дрібним чиновником. Тоді вам стане зрозуміло, що ви здатні зробити набагато більше.
Записан
PolinaGor
Новичок
*

Рейтинг: 0
Сообщений: 1


Просмотр профиля
« Ответ #19 : Сб, 30 Ноя 2013, 00:53 »

ЛИЛИЯ,спасибо за ваш труд. много прочитала всего, решила действовать. моей старшей дочери 3,5 года. решили отдавать в садик. ни одной прививки. отказы. нашли мы садик, где заведующей без разницы прививки, главное чтоб допуск был. пришли в поликлинику, сдали анализы, прошли дерматолога и наша педиатр заполняя книжечку написала нам: согласно закону Украины детский комбинат посещать не может.
заведующая садом с такой надписью, естественно, принять нас не может.
Имела ли право педиатр так написать?НепонимающийНепонимающий ребенок здоров, все анализы хорошие.
Что мне теперь делать. все кругом кричат: да заплати ты за липу и не парься!!! я в растерянности, подскажите, что дальше делать....
Записан
Sliras
Постоялец
***

Рейтинг: 8
Сообщений: 132



Просмотр профиля
« Ответ #20 : Вс, 14 Дек 2014, 18:34 »

Лилия,большое вам спасибо за поднятый вами боевой дух!!! Веселый Веселый Веселый Веселый
Записан

И от здоровья делают прививки. (Дарий (философ)
Страниц: 1 [2]
  Печать  
 
Перейти в:  

Powered by MySQL Powered by PHP Powered by SMF 1.1.21 | SMF © 2006-2009, Simple Machines Valid XHTML 1.0! Valid CSS!