Подскажите такое обращение с юридической точки грамотно написано или что-то не то? Хочу отвести ребенка в сад и не спрашивать их разрешений и пусть если хотят, то выгоняют или пишут приказ про отчисление и с этим приказом идти в прокуратуру.
Ми ________________________ батьки нашої дитини ________________________р.н., нагадуємо, що право нашої дитини на отримання освіти в навчальних закладах гарантовано: - ст.53 Конституції України: Кожен має право на освіту. Повна загальна середня освіта є обов’язковою; - рішенням Конституційного Суду України від 04.03.2004 року №5-рп/2004: «Доступність освіти як конституційної гарантії реалізації права на освіту… означає, що нікому не може бути відмовлено у праві на освіту, і держава має створити можливості для реалізації цього права»; - Законом України «Про охорону дитинства»: ст.19 Кожна дитина має право на освіту; - Законом України «Про освіту»: ст.3 Громадяни України мають право на безкоштовну освіту в усіх державних навчальних закладах незалежно від… світоглядних переконань… стану здоров’я та інших обставин; ст.6 Основними принципами освіти в Україні є доступність для кожного громадянина усіх форм і типів послуг, що надаються державою; - Першим Протоколом до Конвенції про захист прав, основних свобод людини»: ст.2 Нікому не може бути відмовлено в праві на освіту; - Міжнародним пактом про економічні, соціальні і культурні права: ст.13 1. Держави, які беруть участь у цьому Пакті, визнають право кожної людини на освіту.2.а) початкова освіта повинна бути обов’язкова; - Конвенцією про боротьбу з дискримінацією в галузі освіти: ст.11. Вираз «дискримінація» охоплює всякі відмінності, виключення, обмеження або переваги по ознаці… переконань…, який має ціллю або наслідком знищення чи порушення рівності відносин в сфері освіти, і в зокрема: а) закриття для будь-якої особи чи групи осіб доступу до освіти будь-якого ступеня чи типу. Крім того, ряд законів захищає права дітей від дискримінації, пов’язаної з переконаннями чи станом здоров’я : - Конституція України: ст.24.Громадяни мають рівні конституційні права і свободи та є рівними перед законом. Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками … переконань… або іншими ознаками; - Закон України «Основи законодавства України про охорону здоров’я»: ст.6.Кожний громадянин України має право на охорону здоров’я, що передбачає :…и)правовий захист від будь-яких незаконних форм дискримінації, пов’язаних зі станом здоров’я; - Конвенція про захист прав людини і основоположних свобод: ст.14(1) Здійснення прав і свобод гарантується без будь-якої дискримінації за ознакою… переконань… або інших обставин; - Протокол №12 до Конвенції про захист прав людини і основоположних свобод: ст.1.1.Здійснення будь-якого передбаченого законом права забезпечується без дискримінації за будь-якою ознакою, наприклад за ознакою… переконань… або за іншою ознакою;2.Ніхто не може бути дискримінований будь-яким органом державної влади за будь-якою ознакою, наприклад за тими, які зазначені в пункті 1; - Конвенція про права дитини: ст. 2. 1. Держави-учасники … забезпечують усі… права…без якої-небудь дискримінації, незалежно від стану здоров’я …дитини. 2.Держави-учасниці вживають всіх необхідних заходів для забезпечення захисту дитини від усіх форм дискримінації… на підставі… висловлюваних поглядів чи переконань дитини, батьків дитини, законних опікунів чи інших членів сім’ї; - Конвенція про захист прав і гідності людини щодо застосування біології та медицини: ст.1 Сторони цієї Конвенції захищають гідність і тотожність всіх людей та гарантують кожній особі – без дискримінації – повагу до її недоторканості та інших прав і основних свобод щодо застосування біології та медицини; - Загальна декларація прав людини: ст.19 Кожна людина має право на свободу переконань і на вільне їх виявлення; це право включає свободу безперешкодно дотримуватися своїх переконань; - Європейська соціальна хартія: ч.1.11.Кожна людина має право користуватися будь-якими заходами, що дозволяють їй досягти найкращого стану здоров’я. Враховуючи викладене, вимагаємо Вас не порушувати законні права на освіту нашої дитини, так як дана заборона на відвідування навчального закладу є не тільки протизаконною, але і містить ознаки дискримінації. Щодо Ваших посилань на якісь рішення обласної адміністрації повідомляємо наступне: згідно чинного законодавства України підзаконні нормативно-правові акти не можуть звужувати зміст і обсяг конституційного права на освіту. Листи, інструкції, методичні рекомендації, інші документи органів виконавчої влади не є нормативно-правовими актами і не можуть встановлювати правові норми. Згідно п.3.2 розд. III наказу Мін'юсту "Про вдосконалення порядку державної реєстрації нормативно-правових актів у Міністерстві юстиції України та скасування рішення про державну реєстрацію нормативно-правових актів" №34/5 від 12.04.2005р, державній реєстрації підлягають нормативно-правові акти будь-якого виду незалежно від строку їх дії, що зачіпають соціально-економічні, політичні, особисті та інші права, свободи й законні інтереси громадян, проголошені й гарантовані Конституцією та законами України. Відомий нам наказ Управління освіти, сім’ї, молоді та спорту Подільської міської ради від 05.01.2018р. №7, чи подібний йому не зареєстрований в Мінюсті, а отже, не є обов'язковим для нас, нашої дитини, а також ні для кого, за винятком осіб, які безпосередньо працюють в Управління освіти, сім’ї, молоді та спорту Подільської міської ради. Наголошую, що будь-які твердження про те, що, не щеплені діти є потенційно небезпечними для оточуючих, є безпідставними, голослівними, необґрунтованими, та більше того містять ознаки наклепу та дискримінації, за що передбачена кримінальна відповідальність. Згідно ст.12 Закону України «Про охорону дитинства» за стан здоров’я дитини, його фізичний розвиток несуть відповідальність виключно батьки. Тому, застерігаємо Вас від будь-яких протиправних дій щодо нашої дитини. Крім того, даний наказ не встановлює як обов'язок керівникам навчальних закладів перешкоджати отриманню освіти тими дітьми, які вже надійшли і відвідують навчальні заклади. Наказ МОЗ «Про удосконалення амбулаторно-поліклінічної допомоги дітям в Україні» №434 від 29.11.2002 р. Примірне положення про підготовку дітей на педіатричній дільниці до відвідування дошкільного та шкільного загальноосвітнього навчального закладу ч.I п.6. Питання про відвідування дошкільного навчального закладу дітьми, батьки яких відмовляються від щеплень вирішується лікарсько-консультативною комісією; ч.II п.4. Питання відвідування загальноосвітнього навчального закладу дітьми, які не отримали профілактичних щеплень згідно з календарем щеплень вирішується індивідуально за рішенням лікарсько-консультативної комісії з залученням епідеміолога територіальної санепідстанції згідно розділу III ст. 15 вимог Закону України "Про захист населення від інфекційних хвороб". Нагадую Вам ще, що по прибутті в садок всі необхідні документи, в тому числі довідки про стан здоров'я та висновок від ВКК, були надані, а повторне проходження ВКК не передбачене жодним Законом України. Згідно ст.32 будь-які протиепідемічні обмежувальні заходи можуть встановлюватися виключно місцевими органами виконавчої влади та самоврядування за клопотанням відповідного головного санітарного лікаря. Інформація про те, що головний державний санітарний лікар Подільського району подавав таке клопотання, відсутня. Інформація про те, що Подільська міськрада (а не одне з його управлінь!) Отримав відповідне клопотання та своїм розпорядженням встановив обмеження, відсутня. У зв'язку з чим, ніяких перешкод для відвідування моєю дитиною садка №2 на сьогодні законодавчо не встановлено. Якщо проти всього вищевикладеного Ви все одно забороняє нашій дитині відвідувати дитячий садок, то для цього я хочу отримати наказ про відсторонення із зазначеними причинами та П.І.Б нашої дитини. Просимо Вас відповісти на лист згідно ст. 20 Закона України «Про звернення громадян» від 02.10.96 р. № 393/96-ВР з урахуванням Законів України та Конституційних прав громадян України.
|